Okuma öğretiminde yaratıcı düşünme tekniklerinin üst düzey düşünme becerilerine etkisi / Koray Öz.

Öz, Koray.
Okuma öğretiminde yaratıcı düşünme tekniklerinin üst düzey düşünme becerilerine etkisi
Katalog Kaynağı
TDK
Dil Kodu
Türkçe
Dewey Yer Numarası
372.4
Yazar
Öz, Koray.
Yayın Bilgisi
Ankara : [yayl. y.], İzmir.
Fiziksel Tanımlama
187 s. : res., tbl. ; 28 cm.
Genel Not
T.C. Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Anabilim Dalı Türkçe Öğretmenliği Programı Doktora Tezi.
Bibliyografi, vb. Notu
Kaynakça: 138-168 ss.
Konu - Konusal Terim
Eğitim, Okuma Teknikleri.
Eğitim, Yaratıcı Okuma.

Raf Görünümü